Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ChIcK3n
Administrator
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 1154
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Nie 18:07, 15 Mar 2009 Temat postu: 19 kwiecień Liga Paintball-owa Skapanie |
|
Tak jak obiecałem wklejam wszytko co wiem o naszym wyjedzie :
Oto temat z forum organizatorów są tam mapki terenu itp:
[link widoczny dla zalogowanych]
Oraz regulamin :
Zasady gry (elastyczne i do ewentualnych poprawek):
Drużyny: składają się z 5 zawodników
Limit: 8 drużyn
Czas gry: 15-20 minut
Cele gry: Zdobycie/dominacja flag, wykonanie zadań dodatkowych
Zadania:
1. Dominacja/zdobycie:Na terenie gry umiejscowione są 2 flagi.
2. Za dominację/zdobycie każdej flagi na koniec meczu przyznawany jest 1 pkt.
3. W każdym meczu dopuszczalne są 2 zadania dodatkowe. (1 pkt. za każde, np. podjecie paczki 1pkt, dostarczenie na miejsce 1pkt)
4. W przypadku dominacji nad 2 flagami i wykonania zadania dodatkowego przez tą samą drużynę, mecz kończy się automatycznie przed upływem czasu
Punktacja:
1. Za każdą zdominowaną/zdobytą flagę przyznawane jest 10 pkt.
2. Za wykonanie każdego zadania dodatkowego przyznawane jest 10 pkt.
3. Za wygrany mecz 30 pkt
4. Za mecz zremisowany 1 pkt.
5. Za mecz przegrany 0 pkt.
System rozgrywek:
1. Gramy każdy z każdym.
Punktacja za turniej:
1. Na koniec turnieju zliczane są punkty które decydują o klasyfikacji
2. Do klasyfikacji generalnej wpisywana jest ilość punktów które drużyna zdobywa w danym turnieju
Respawn:
Przy punkcie startu znajduje się punkt RESPAWNU. Zawodnicy trafieni w trakcie gry mogą do niego wrócić. Do gry można się włączyć wielokrotnie, co 5 minutę gry na znak sędziego. Strefa respawnu będzie oznaczona taśmą. Zawodnik włącza się do gry po przekroczeniu taśmy.
Regulamin:
I. Wyposażenie
1. Wszędzie poza polem gry, oraz stacją chrono lufa markera musi być zabezpieczona barrelbagiem! Nie ma odstępstw od tej zasady. Zawodnicy nieposiadający odpowiedniego zabezpieczenia markera nie będą dopuszczeni do uczestnictwa w turnieju.
2. Strój zawodnika nie może uniemożliwiać rozbijania się kulek. Zabronione są stroje typu ghille suit oraz wszelkie podobne formy kamuflażu utrudniające rozbijanie się kulek i sprawdzanie trafień. Dopuszczalne są kamizelki taktyczne oraz wszelkie rodzaje pasów na faty.
3. Dozwolone są ochraniacze na kolana i łokcie, pod warunkiem, że nie uniemożliwiają rozbijanie się kulek.
4. Sędziowie nie oznaczają w żaden sposób zawodników poszczególnych drużyn. Drużyny same muszą zadbać o sposób odróżnienia swoich zawodników od przeciwnika.
5. Zawodnikom nie wolno, w czasie gry, pozostawiać na polu żadnych części ekwipunku i wyposażenia, za wyjątkiem pustych fatów. Odejście dalej niż 2 metry od pozostawionego wyposażenia (np.markera) jest równoznaczne z eliminacją zawodnika.
6. Dozwolone jest posługiwanie się na polu środkami łączności, jednak zawodnik wyeliminowany z gry nie może w żaden sposób komunikować się z zawodnikami pozostającymi w grze.
7. Za komunikowanie się w jakikolwiek sposób przez zawodnika trafionego z resztą drużyny, będą nakładane kary.
8. Możliwa jest wymiana ekwipunkiem pomiędzy dwoma pozostającymi w grze zawodnikami tej samej drużyny znajdującymi się w odległości nie większej niż 2 metry od siebie.
9. Dopuszczalne jest używanie jedynie atestowanych masek paintballowych, a ich ściąganie w czasie gry, oraz na polu bez wyraźnego pozwolenia ze strony głównego sędziego jest zabronione i będzie karane, również wykluczeniem zawodnika z rozgrywek.
10. Nie wolno na pole wnosić ze sobą żadnych kluczy ani innych narzędzi mogących posłużyć do regulacji markera.
11. Nie obowiązują limity kul. Zawodnik jest ograniczony wyłącznie do takiej ilości kul jaką może samodzielnie wnieść na pole.
12. Do gry dopuszczone są markery z dowolnymi trybami strzału, których prędkość wylotowa kulki nie przekracza 300 fps. (91 m/s)
II. Rozgrywka
1. Przed każdą grą zawodnicy muszą stawić się na stacji chrono. Po sprawdzeniu markera nie wolno już nic zmieniać w jego ustawieniach.
2. Start następuje na znak sędziego, ze ściśle wyznaczonych miejsc. Jeżeli drużyny chcą startować z tych samych miejsc następuje losowanie.
3. Start jest poprzedzony komendą sędziego głównego, pozwalającą na ściągnięcie barrelbagów z luf.
4. Obowiązuje zasada samokontroli. Każdy zawodnik powinien sam kontrolować czy został trafiony. Jeśli ma wątpliwości co do trafienia może wezwać sędziego by ten go sprawdził.
5. W czasie gry obowiązuje zakaz jakiegokolwiek kontaktu fizycznego pomiędzy zawodnikami przeciwnych drużyn, pod groźbą zawieszenia.
6. Gracz jest wyeliminowany jeśli wyjdzie poza pole gry, jeżeli zostanie usunięty z pola decyzją sędziego lub zostanie trafiony. Przez trafienie rozumie się sytuację, gdy kulka rozbije się na zawodniku, lub jakiejkolwiek części jego ekwipunku, i pozostawi na nim widoczny ślad farby.
7. Po wyeliminowaniu gracz udaje się do punktu startu, gdzie oczekuje na respawn, bądź zakończenie gry.
8. Wyeliminowany zawodnik nie może w żaden sposób wpływać na przebieg trwającej rozgrywki pod groźbą kar dla zawodników pozostających w grze.
9. Po wykonaniu założeń gry zawodnicy pozostali w grze mają się nie przemieszczać, chyba że na wyraźny znak sędziego w celu policzenia punktacji, sprawdzenia czy zawodnik nie posiada trafień i ewentualnego chronowania.
10. Po sprawdzeniu przez pozostających sędziów wszystkich pozostających w grze na koniec rozgrywki zawodników, oraz sprawdzeniu czy poprawnie wypełnione zostały jej założenia, sędzia główny ogłasza koniec gry.
III. Sędziowanie
1. Zadaniem sędziów jest pilnowanie, aby gracze nie grali z trafieniami, aby nie próbowali ścierać trafień, oraz czuwanie nad poprawną realizacją zadań meczowych.
2. Decyzja sędziego jest ostateczna.
3. W czasie trwania gry decyzje sędziów są ostateczne i nie podlegają dyskusji.
4. Od decyzji sędziów odwoływać się można po zakończeniu meczu u sędziego głównego. Do rozmowy z sędzią głównym upoważniony jest wyłącznie kapitan drużyny.
5. Kłótnie w czasie gry mogą spowodować nałożenie kolejnych kar.
6. Jeżeli gracz nie stosuje się do poleceń sędziów zostaje wyeliminowany, może również zostać na drużynę nałożona kara.
7. Eliminację powoduje również niesportowe zachowanie, strzelanie do sędziów, overshooting, stwarzanie zagrożenia na polu, mogą również nałożone zostać kary.
8. Sędzia na życzenie gracza może go skontrolować, ale nie musi jeśli uzna iż trafienie jest na tyle oczywiste, że zawodnik sam może się skontrolować. Sędzia może taką sytuację potraktować jako odwracanie jego uwagi i nałożyć karę.
9. W trakcie kontroli jeśli sędzia trzyma rękę w górze, gracz sprawdzany jest chwilowo wyłączony z gry, nie może się przemieszczać ani strzelać. Nie wolno także strzelać, ani przemieszczać się w kierunku sprawdzanego gracza.
10. Jeżeli zawodnicy będą strzelać do zawodnika wyłączonego z gry lub do sprawdzającego go sędziego, na zawodnika takiego zostanie nałożona kara.
11. Jeżeli gracz mimo oczywistego trafienia kontynuuje grę, zostanie nałożona kara.
12. Jeżeli gracz wyciera trafienia, zostanie nałożona kara. Za wycieranie jest uznawane przemyślane i celowe usuwanie śladów trafienia.
13. Jeżeli gracz wyeliminowany wcześniej, odstrzeli się w innego gracza, gracz ten nie zostaje wyeliminowany, a ślady trafienia w miarę możliwości usunięte przez sędziego.
14. Jeżeli odstrzelenie się zawodnika lub gra z trafieniem będą miały znaczący wpływ na przebieg gry, zostanie nałożona odpowiednia kara.
15. Jeżeli na koniec gry w czasie sprawdzania przez sędziów, któryś z graczy będzie miał na sobie trafienie, zostanie nałożona odpowiednia kara.
16. Za rażące naruszenie regulaminu drużyna kolejny mecz może rozpoczynać w pomniejszonym składzie.
17. Decyzje podejmuje sędzia główny po naradzie z reszta sędziów.
IV. Sędziowie:
1. Turniej sędziuje przynajmniej 5 sędziów w tym 1 sędzia główny
2. Turnieje sędziują wybrane osoby przed każdą rozgrywką (sędziujemi sobie sami)
V. Kary
1. W trakcie lub po zakończeniu gry za każdy marker z prędkością wylotową powyżej 300 fps, za niesportowe zachowanie, overshooting, strzelanie do sędziów lub stwarzanie zagrożenia na polu zawieszenie zawodnika, a nawet dyskwalifikacja drużyny w zależności od rangi przewinienia.
2. Kłótnie w czasie gry, niestosowanie się do poleceń sędziów, odwracanie ich uwagi, gra z trafieniem kara, strzelanie do zawodnika czasowo wyłączonego z gry, odstrzeliwanie się, gra z trafieniem mająca znaczny wpływ na przebieg gry, wycieranie trafienia kara 10 pkt za 1.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
sieper
kapral
Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów "Pogoń Bydło"
|
Wysłany: Czw 11:11, 16 Kwi 2009 Temat postu: |
|
I edycja Ligi odbędzie się 24.05 w miejscowości Skopanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sieper
kapral
Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów "Pogoń Bydło"
|
Wysłany: Wto 18:28, 12 Maj 2009 Temat postu: |
|
Mam nadzieje, że potwierdzacie swoje przybycie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maripo
plutonowy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Pon 22:12, 18 Maj 2009 Temat postu: |
|
Jak już napisałem.
gdybym dał radę to bym grał w niedzielę
mam zerwane więzadła w palcu i torebkę stawową
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sieper
kapral
Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów "Pogoń Bydło"
|
Wysłany: Pią 16:54, 22 Maj 2009 Temat postu: |
|
Niedziela 24 maja. Skopanie.
Spotkanie kapitanów 9:00-9:30 i chwilę potem Start.
Zadaniem będzię przeniesienie 2 paczek z punktu A do B oraz zdobycie flagi. Resztę omówimy na miejscu.
Jeżeli ktoś potrzebuje HP to proszę o kontakt najpóźniej do jutra.
1. Devils - Kameleon
2. Pogoń - Uosie
3. Mielec - Devils
4. Kameleon - Uosie
5. Devils - Uosie
6. Pogoń - Mielec
7. Uosie - Mielec
8. Kameleon - Pogoń
9. Mielec - Kameleon
10. Devils - Pogoń
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sieper
kapral
Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów "Pogoń Bydło"
|
Wysłany: Pon 18:26, 25 Maj 2009 Temat postu: |
|
Tabela wyników:
1. Pogoń Bydło 280 pkt
2. Uosie Sandomierz 210 pkt
3. ADHD Mielec 100 pkt
- . Uosie Sandomierz II 100 pkt
4. Nobody's perfect - Except me 90 pkt
Zapraszam do udziału w II edycji Ligi Paintballowej. Tym razem spotykamy się w Tarnowie.
Relacja z I edycji:
Film: http://www.youtube.com/watch?v=rFKYb8TKLNE
Foto: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sieper
kapral
Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów "Pogoń Bydło"
|
Wysłany: Śro 0:31, 17 Cze 2009 Temat postu: |
|
II Edycja - 20 czerwca. Sandomierz.
Wjazd na pole znajduje sie na skrzyzowaniu ulic Panoramicznej i Msciowskiej.
[link widoczny dla zalogowanych]
Spotkanie kapitanów 10:00.
Potem losowanie kolejnosci wystepow, chronowanie, ladowanie, przebieranie, papierosek i do boju.
Zadania:
1. Podjecie paczki (2 szt.) i dostarczenie do bazy (10 pkt)
2. Zdobycie flagi (10 pkt)
Zadania dodatkowe:
3. Eliminacja przeciwnikow (5 pkt za kazdego)
4. Odbicie paczki (5 pkt)
Wygranie meczu: +20 pkt
Kazdy mecz trwa 15 min. Jeden respawn po 7 minutach na sygnal glownego sedziego.
Teren jest ciekawy, na pewno nie beda to speedballowe zabawy jak w Skopaniu. Trzeba sie bedzie wykazac sprytem, zgraniem i umiejetnoscia przetrwania w trudnym terenie.
_________________
soulman
[link widoczny dla zalogowanych]
GG: 665981
GSM: 508325021 (tylko SMS)
Co z tego, że jutro ma być lepiej. Zawsze jak się budzę, jest dzisiaj.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|